Table of Contents
Ja, en, heel vervelend uiteraard, maar wat hebben wij in Nederland er mee te maken dat Opel zijn onderdelen niet op tijd heeft? Moeten ze die fabriek maar in Nederland, Belgie of Frankrijk plaatsen. man vrachtwagen belgisch leger. Wat mij betreft is bekend dat er in Duitsland niet gereden mag worden, en dus moet je maar zorgen dat je op tijd op een goede parkeerplaats staat
Ga dan maar in Duitsland op de vluchtstrook staan. breedte vrachtwagen belgie. Duitsland creëert het probleem, moet Duitsland ook maar de oplossing bieden. Opel was slechts één voorbeeld van de duizenden bedrijven in Duitsland. Het punt zit er niet in dat zij de onderdelen niet op tijd krijgen, maar dat zij gewoon eisen dat de onderdelen binnenkomen wanneer zij willen
De duitse industrie wordt hierin ondersteund door de duitse regering, en geloof me, dat het gebeurt hebben wij zelf meegemaakt. Op tijd op een goede parkeerplaats staan is er in Nederland niet bij, daar is:a) te weinig parkeergelegenheid voor;b) zit de chauffeur met de rijtijdenwet, waardoor het (zeker met de digitale tachograaf) onmogelijk is geworden om even 2 minuten door te rijden naar een parkeerplaats.
Hoe wil je dan ooit dubbelbemand rijden? Voor ons is het simpel, wij zetten gewoon 2 wagens in Venlo 2 dagen stil, en zetten de chauffeurs op 2 andere wagens erbij. Wij hebben dan ook bijna 600 chauffeurs. kingpin vrachtwagen.De JIT-levering kan niet op 30-4 plaats vinden, omdat Opel dat niet toestaat (wat je al zegt: hoge kosten, en ook nog eens ruimtegebrek bij Opel)
Belgie afhalen zit 't probleem niet in, dat mag gewoon - wat kost een vrachtwagen. In feite is de openstelling van de vluchtstroken oneerlijke concurrentie met de andere vervoersmodaliteiten, die wel met (veel meer) wettelijke bepalingen te maken hebben; en die echt absoluut nooit ontheffing zullen krijgen Ik weet niet of railvervoer of binnenvaart op 1-5 niet is toegestaan in Duitsland? Bij mijn weten niet
Scaniafan schreef:Jep, het kip / ei verhaal waar je al naar verwees -> Vrachtwagens kunnen nergens heen -> wegbeheerder stelt vluchtstrook open -> gevaar -> wegbeheerder maakt 70 km/h -> volgende keer weer vrachtwagens -> wegbeheerder maakt 70 km/h -> etc (vrachtwagen dode hoek). Kortom, het is een oplossing waar voors en tegens voor zijn, maar uiteindelijk ligt de oorzaak weer bij de politiek en zijn zowel de vrachtwagenchauffeurs als de mensen die dit niet vinden kunnen het "slachtoffer" Scaniafan schreef:Dit valt met betere planning en voorraadstrategie heus wel op te lossen.je moet t alleen wel willen
Niet doen wat ze willen = boete of contractbeëindiging. Simple as that - breedtelampen vrachtwagen. Wij hebben dat laatste al een keer meegemaakt omdat we dachten dat wij het wel konden maken om iets niet te doen wat ze vroegen .En zolang voor de bedrijven dit goedkoper is als safety stock aanleggen, doen ze dit en dwingen ze transportbedrijven tot dit soort zaken, waarbij wij alleen maar blij zijn dat de overheid voor een keer met ons meedenkt
De gemeente in Duitsland zal ook Ewals graag ter wille zijn Afhankelijk wat je vervoerd. Je moet natuurlijk wel de eisen waaraan je moet voldoen voor een dispensierung doorlezen Geloof me, wij hebben het geprobeerd, om zo de zondag-uren voor chauffeurs die in Rüsselsheim moeten overstaan vanaf zaterdagavond 0 - vrachtwagen interieur.00 omdat ze op zondag om 0.00 gelost moeten worden af te kunnen schaffen Ze kunnen blijkbaar nog steeds bedrijven vinden die dit willen doen
En die klanten kunnen wel willen maar als ze niemand kunnen vinden die het kan/wil doen houdt het echt wel op. Vrachtwagenopbouw en vrachtwagenhydrauliek. Jij hebt echt vertrouwen in de goedheid van bedrijven hè a) er is geen reden om wagens een week aan de ketting te houdenb) er komen altijd nieuwe bedrijven die het wek kunnen / willen doen (vooral de Oost-Europese bedrijven doen het graag )c) als er een mogelijkheid is om hier vanaf te komen, zou het al meteen door alle bedrijven worden toegepast
Parkeren op de vluchtstrook mag niet. kraan vrachtwagen. KloptOok niet als je transportbedrijf bent. KloptGevaar ontstaat er wel degelijk, want als ik ineens een klapband krijg kan ik niet even mijn auto naar de vluchtstrook rollen want die is bezet. Dus moet ik op de rijstrook blijven staan, en dat is gevaarlijk
Klopt niet. Het is niet: "als de vrachtauto er parkeert, wordt de snelheid omlaaggebracht", het is "de snelheid wordt omlaaggebracht, om de vrachtwagen er te kunnen parkeren, met toestemming van de wegbeheerder en de politie"Dus alle bevoorradingsexcuses ten spijt; de trucker zit in deze gewoon fout. Klopt niet, ze worden door de politie / wegbeheerder er neergezet.
Omdat er in de politiek alleen naar ander politiek gelul wordt geluisterd, niet naar de werkelijke belangen van de mensen die de politiek behoort te vertegenwoordigen - gewicht vrachtwagen met oplegger. Gewoon actief handhaven op het vluchtstrookparkeren ipv handhaven op de snelheid van het overige verkeer, en ons probleem is opgelost. Waarop handhaven? Op iets wat door de wegbeheerder / politie is toegestaan? Dat is hetzelfde als de politie tegen jou zegt dat je op de A1 best wel even 160 mag rijden, om vervolgens door dezelfde politie aangehouden te worden met 40km/h te hard
Jawel:Nederland heeft een parlementaire democratie. Daarin heeft de volksvertegenwoordiging, het parlement, het laatste woordDe volksvertegenwoordiging is een politiek lichaam dat het volk vertegenwoordigdDus: als er problemen zijn die het volk (en dus ook de bedrijven van het volk) aangaat, die ontstaan door regelgeving in het buitenland, hebben we een vertegenwoordiging van het volk die dat op dient te lossen.
Zie boven. vrachtwagen camera spiegel. Ik snap eigenlijk niet waarom je als burger last moet hebben van maatregelen voor de WINSTgevendheid van transportbedrijven. Zij hoeven namelijk niet te rijden tot aan de grens. en die boetes, dat is gewoon een kwestie van goede contracten afsluiten - revisie van motoren en revisie versnellingsbakken. Transporteurs zijn gewoon criminelen met dit gedrag. Jij denkt dat de transportondernemingen WINST maken hierop Die uren aan de grens zijn wachturen hoor, geen pauze
Zij moeten wel rijden tot aan de grens, als je het hele topic goed had doorgelezen had je gezien dat ik al heb uitgelegd waarom. En een kwestie van goede contracten? Ooit gehoord van het zinnetje "voor jou 10 anderen?" Dat geldt in de transportwereld ook hoor (huur lichte vrachtwagen). Als wij het niet doen tegen het contract dat ons wordt aangeboden, gaan klanten gewoon naar een ander transportbedrijf
Mijn werkgever ook niet. Scaniafan schreef::zzz: dit wordt een welles-nietes discussie. Jullie zijn tegen het parkeren op vluchtstroken, ik ook (bmw vrachtwagen). Jullie vinden dat het probleem ligt bij de transporteurs, ik kijk verder dan mijn neus lang is en langs de rij vrachtwagens en zeg dat het probleem in de volgende punten zit:- Rijverbod in Duitsland wat niet meer van deze tijd is;- Sluiting van parkeerplaatsen langs de snelwegen om criminaliteit tegen te gaan, ipv het beveiligen van parkeerplaatsen;- Het gebrek aan ballen bij de Nederlandse overheid om eens een verklaring te gaan vragen binnen Europa waarom er nog rijverboden worden gehandhaafd die nergens meer op slaan, gezien het huidige milieubeleid:Vooral Duitse vrachtwagens maken een ommetje door Nederland om de tol in Duitsland te omzeilen
Het gevolg is dat er vele onnodige kilometers worden gemaakt. Ook het Duitse rijverbod op zon- en feestdagen zorgt voor extra belasting van de Nederlandse wegen en de nodige extra uitstoot aan waterdamp CO2, NOX, SOX en roetdeeltjes - vrachtwagen verkopen.Daar laat ik het bij. vrachtwagen combinatie. Veel plezier, ik ga eens kijken of we nog een andere klant binnen kunnen halen
Navigation
Latest Posts
Vrachtwagen Met Containersysteem
Huren Vrachtwagen Met Laadklep
Tweedehands Vrachtwagen Met Kraan